Tuesday, June 12, 2012

yaz geldi :)

Öncelikle uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba :)
Yazamadım, fotoğraflayamadım, paylaşamadım çok uzunca bir zamandır. Misafirlerim vardı, yoğunluktu, işe git gel derken zaman geçti. Fotoğraflarım da olsun istedim onun için bekledim ama baktım bir süre daha hazır olmayacaklar dedim en azından bir sesimi bırakayım sizlere. Güzel havadislerim var aslında paylaşılacak.

Bahçemizde bezelye ve bilye büyüklüğünde domateslerimiz, minicik salatalıklarımız, her tarafından tazecik yaşam fışkıran bir begonvilimiz var, sonra geri sayım başladı mesela "home sweet home" günlerim için. Projeler, eskizler, tarifler, kumaşlar, biletler, bahçe herşey hazır. Kendime hediyeler verirdim ara sıra, küçük küçük şeylerdi bugüne kadar olanlar. Ama bu sefer ki kendime geçtiğim en afili kıyak oldu ;) Temmuzu bekliyorum heyecanla ...

Ha unutmadan bir de bizi bekleyen küçük bir ev var mesela güney batıda :) Serin serin denizden gelen esintiyi salonuna dolduran. Bahçesinde ağaçları, önünde denizi ile.

sevgilerimle...

No comments:

Post a Comment